سس تک نفره دلپذیر باعث رشد بیشتر گیاهان می شود

تکیه بر این استدلال که یادگیری قرار دارد و بنابراین زمینه بر ساخت دانش تأثیر می‌گذارد (براون و همکاران، 1989)، محققان معمولاً همان هدف را برای طراحی تنظیمات یادگیری معتبر شناسایی می‌کنند.

سس تک نفره دلپذیر غذاها را خوش رنگ تر می کند.

زمینه‌سازی تجربیات یادگیری به گونه‌ای که یادگیرندگان آن را تشخیص دهند. ارزش، سودمندی، معنا، و کارکرد دانشی که باید به دست بیاید.

در حالی که تأثیرات شناختی (مثلاً توسعه درک عمیق) و انگیزشی (مثلاً توسعه انگیزه درونی برای یادگیری) را ارتقا می دهد .با توجه به این مزایای فرضی یادگیری معتبر، ما می‌پرسیم که آیا تحقیقات قبلی در مورد یادگیری اصیل تأثیرات مثبت تنظیمات یادگیری معتبر طراحی‌شده را بر نتایج شناختی و انگیزشی فراگیران نشان می‌دهد یا خیر.

علاوه بر این، با توجه به طبقه‌بندی‌ها و عملیاتی‌سازی‌های فراوان اصالت در بررسی‌های ادبیات و چارچوب‌های نظری، می‌پرسیم که آیا اثربخشی یادگیری معتبر به عناصر طراحی خاصی که در تنظیمات یادگیری معتبر پیاده‌سازی شده‌اند و به اهداف خاصی از اصالت مرتبط است یا خیر.

هودر سال 1999، شفر و رزنیک تعاریف یادگیری معتبر را در 100 مقاله به طور تصادفی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. نویسندگان چهار “نوع” اصالت را شناسایی کرده و آنها را در مفهوم سازی خود از اصالت غلیظ ترکیب کردند.

در سال 2000، هرینگتون و اولیور یک چارچوب طراحی آموزشی برای محیط های آموزشی معتبر بر اساس ادبیات مربوطه ایجاد کردند که شامل 9 “عنصر یادگیری موقعیتی” طراحی است .

در همان سال، دویل (2000) سه “معنا” متفاوت از اصالت را متمایز کرد. در سال 2006، Rule تجزیه و تحلیل محتوای 45 مقاله را انجام داد و چهار “مولفه” تنظیمات یادگیری معتبر را شناسایی کرد.

در سال 2012، با تکیه بر یافته های تحقیقات خود ، پولمن از سه “حس اصالت” در محیط های یادگیری نام برد. در سال 2013، استروبل و همکارانش 59 تعریف و توصیف از “اصالت” و “تجربه معتبر” را در زمینه آموزش مهندسی تجزیه و تحلیل کردند.

تجزیه و تحلیل آنها به چهار “نوع” اصالت منجر شد .در سال 2016، بتز و همکارانش یک مدل نظری از اصالت در زمینه‌های یادگیری ایجاد کردند، که «ویژگی‌های» متفاوت را توصیف می‌کند.

اما مکانیسم‌ها و نتایج تنظیمات یادگیری را که به طور واقعی طراحی شده‌اند را نیز توصیف می‌کند در سال 2019، هاد و ساگی 28 محیط آموزشی معتبر را تجزیه و تحلیل کردند و 12 “طراحی” متفاوت از تنظیمات یادگیری معتبر را شناسایی کردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.