قبل، در حین، بعد از بازی کودکان، شی موجود است. مسلماً بازیهایی بدون اسباببازی وجود دارند، اساساً در زمینه اجتماعی بودن کودکانه، چند اسباببازی کمیاب ساخته شده توسط کودکان یا اطرافیانشان، اما دنیای بازیها از تولد از طریق مصرف اسباببازی ساخته میشود.
تعدادی از مطالعات نقش اصلی ماشین جنگی اسباب بازی را در دنیای بازی کودکان نشان داده است. هدف زندگی مستقیماً مورد دوم است، یا نقش تبلیغات تلویزیونی و به طور کلیتر تلویزیون، که در آن شخصیتهای سریال خیلی سریع به اسباببازی تبدیل میشوند، در چارچوب یک چرخش بین رسانهای محتوا.
مادیت بازی کودکان از اسباب بازی می گذرد، شی به بازار عرضه می شود. از این رو سوال اساسی مواجهه با این شی، شرط دسترسی به بازی است.
2 مصرف و در اختیار داشتن اشیاء ضروری است، همانطور که توسط یک مطالعه اخیر در اتاق خواب کودکان تایید شده است. بچهها با افتخار اشیاء را نشان میدادند، در مورد منشأ آنها صحبت میکردند، برخی از کمکهای مالی و بسیاری دیگر از خرید، و این خریدها اغلب انتخاب کودکان است.
وقتی والدین با وتوی خود مخالفت میکنند، به نظر میرسد که مادربزرگ مخصوصاً برای دور زدن ممنوعیتهای والدین طراحی شده است. این رژیم اسباب بازی جدید رژیمی است که در آن کودک تا حد زیادی اسباب بازی هایی را انتخاب می کند که در اتاق خود جمع می کند و با آنها بازی می کند.
همانطور که گری کراس به وضوح نشان می دهد، توسعه اسباب بازی در ایالات متحده در طول قرن بیستم بخشی از نقش رو به رشد سرگرمی است که به ضرر بعد آموزشی اسباب بازی و پذیرش تصمیم کودک.
والدین پذیرفتهاند که اسباببازی شغل کودک است و کودک هم علاقه به مصرف و هم علاقه به اسباببازیای دارد که هدف آن آماده شدن برای آینده نیست، بلکه برای آینده است. با حال لذت ببرید به طور خلاصه، والدین پذیرفته اند که کودکان مانند خودشان رفتار می کنند و از مصرف به عنوان لحظه ای فراغت و فضایی برای لذت استفاده می کنند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.